انواع سرورهای ایسوس مناسب برای شرکت¬ها

سرورهای ایسوس بهترین گزینه برای محیط های تجاری

در دنیای دیجیتال امروزی، داشتن یک سرور قدرتمند و قابل اعتماد برای هر کسب­و­کاری ضروری است. فرقی نمی­کند که شما مدیر یک شرکت کوچک هستید یا یک سازمان متوسط و بزرگ؛ در هر صورت به سروری نیاز دارید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و تمامی اطلاعات شما را با امنیت بالا ذخیره کند.

سرورهای ایسوس بهترین گزینه برای محیط های تجاری هستند؛ زیرا شرکت ASUS همواره جزء شرکت­های پیشرو در زمینه نوآوری و ارائه راه­حل­های فناوری است و طیف گسترده­ای از سرورها را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف شما ارائه می­دهد. از سرورهای Rackmount قدرتمند گرفته تا سرورهای Tower مقرون به صرفه، ASUS سروری برای هر نوع کار و هر بودجه­ای گزینه را دارد. سرورهای برند ASUS به دلیل عملکرد، کیفیت بالای ساخت، امنیت بالا و مقیاس پذیری بسیار مشهور هستند. آنها با استفاده از جدیدترین فناوری­ها ساخته شده­اند و از قطعات با­کیفیت بالا بهره می برند تا سال­ها عملکرد بی­وقفه را برای شما تضمین کنند.

در این مطلب از بلاگ رهنمون فناوری اطلاعات با ما همراه باشید تا با ویژگی­های مختلف این سرورهای قدرتمند آشنا شوید و بفهمید چرا سرورهای ایسوس بهترین گزینه برای محیط های تجاری هستند.

آشنایی با انواع سرورهای ایسوس

شرکت ایسوس برای کاربردها و بودجه­های مختلف سرورهای گوناگونی را تولید کرده است که هر کدام برای یک محیط تجاری مناسب است. در ادامه با انواع این سرورها و کاربردهای آنها آشنا می­شویم:

سرورهای Rackmount ایسوس

این سرورها برای نصب در رک­های استاندارد طراحی شده­اند و برای مراکز داده و محیط­های سازمانی با فضای محدود ایده­آل هستند. سرورهای Rackmount ASUS در طیف وسیعی از پیکربندی­ها با پردازنده­های قدرتمند، حافظه زیاد و گزینه­های ذخیره سازی متنوع ارائه می­شوند.

سرورهای Tower ایسوس

سرورهای TOWER ایسوس به صورت ایستاده روی زمین قرار می­گیرند و بیشتر برای کسب­و­کارهای کوچک و متوسط ​​و محیط­های اداری ایده­آل هستند. سرورهای Tower ASUS از سری سرورهای مقرون به صرفه و کارآمد برند ایسوس هستند و طیف وسیعی از ویژگی­ها را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف شما ارائه می­دهند.

سرورهای Blade ایسوس

سرورها بلید به صورت فشرده در یک شاسی واحد نصب می­شوند و برای مراکز داده با تراکم بالا ایده آل هستند. این سرورها به شما این امکان را می­دهند تا در فضای کمتری سرورهای بیشتری را جای داده و مصرف انرژی را کاهش دهید.

سرورهای Edge ایسوس

آخرین مدل سرورهای ایسوس سری Edge  است. این سرورها برای پردازش داده­ها در نزدیکی منبع طراحی شده­اند و برای کاربردهای IoT  و هوش مصنوعی ایده­آل هستند. سرورهای Edge ASUS قدرتمند و قابل اعتماد هستند و می­توانند داده­ها را با سرعت بالا پردازش کنند.

 انواع سرور ایسوس

ویژگی­های مختلف سرورهای ایسوس

سرورهای ایسوس بهترین گزینه برای محیط های تجاری هستند زیرا همه ویژگی­های مدنظر شما برای یک سرور خوب را دارند که در ادامه با مهم­ترین این ویژگی­ها آشنا می­شویم:

پردازنده:

پردازنده قلب سرور شماست و سرعت و عملکرد کلی آن را تعیین می­کند. ASUS طیف وسیعی از سرورها را با پردازنده­های Intel و AMD ارائه می­دهد. شما می­توانید با توجه به بودجه و ویژگی­های مدنظرتان پردازنده مناسب را انتخاب و روی سرور نصب کنید.

حافظه:

حافظه برای ذخیره داده­ها و برنامه­هایی که سرور شما در حال اجرا است، استفاده می­شود. در سرورهای ASUS طیف وسیعی از حافظه­های DDR4 ، ECC و …. ارائه می­شود.

ذخیره سازی:

منظور از ذخیره سازی همان هارد یا قطعه­ای است که اطلاعات شما روی آن نگهداری می­شود. سرورهای ایسوس قابلیت نصب انواع هاردهای HDD و SSD با ظرفیت ذخیره­سازی متفاوت را دارند. بسته به میزان اطلاعات و داده­های کسب­وکار، بودجه و اندازه سازمان می­توانید هارد با تکنولوژی و فضای مناسب را خریداری و روی سرور نصب کنید.

شبکه:

شبکه برای اتصال سرور شما به سایر دستگاه­ها و اینترنت استفاده می­شود. ASUS سرورها را با طیف وسیعی از گزینه­های شبکه ارائه می­شود و با توجه به مدل کسب­وکار می­توانید مدل مناسب شبکه­تان را پیاده­سازی کنید.

منبع تغذیه:

منبع تغذیه یا پاور برق لازم را به سرور شما می­رساند. این برق باید نوسان نداشته و همیشه باشد تا از خاموش شدن یا قطعی سرور جلوگیری کند. سرورهای ایسوس از بهترین و باکیفیت­ترین پاورها برای تامین برق ورودی به سرور استفاده می­کنند تا کوچکترین آسیبی به اطلاعات شما وارد نشود.

خنک کننده (فن):

خنک کننده­ها برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سرور شما ضروری است. در سرورهای ASUS طیف وسیعی از خنک کننده­های مایع یا به شکل فن ارائه می­شود که روی سرورهای شما قابل نصب است.

قابلیت ارتقا:

با زیاد شدن حجم اطلاعات یا بزرگ شدن سازمان نیاز است تا سرورها را ارتقا دهید. چنانچه سروری قابلیت ارتقا را نداشته باشد مجبور به خرید سرورهای جدید می­شوید. خوشبختانه سرورهای ایسوس به­راحتی قابلیت ارتقا را دارند و بسته به نیاز کسب­وکارتان می­توانید آنها را از نظر حافظه، فضای ذخیره سازی، هارد و … ارتقا دهید.

قابلیت گسترش:

شما باید بتوانید سرورهای خود را برای اضافه کردن ظرفیت بیشتر گسترش دهید. ASUS طیف وسیعی از گزینه­های گسترش را برای سرورهای خود ارائه می­دهد، از جمله شاسی­های Rackmount و Blade

: نصب و گسترش سرورهای ایسوس در اتاق سرور

قیمت:

قیمت سرورهای ASUS به عوامل مختلفی از جمله نوع سرور، پیکربندی و گزینه­های پشتیبانی و … بستگی دارد. اما خوشبختانه با توجه به مدل­های متنوع می­توانید با هر بودجه­ای یک سرور باکیفیت و کاربردی را بخرید و چندسال از آن استفاده کنید. همچنین پس از گسترش کسب­وکارتان می­توانید سرور را ارتقا داده یا سرورهای جدید به آن بیافزایید.

امنیت بالا:

سرورهای ایسوس به شکلی طراحی شده­اند که لایه­های مختلف امنیتی دارند تا جلوی هرگونه نفوذ و هک شدن اطلاعات شما را بگیرند و امنیت اطلاعات و برنامه­های شما را حفظ کنند.

پشتیبانی از مجازی­سازی:

در سرورهای ASUS امکان مجازی سازی با انوع سیستم عامل­هایی چون Microsoft Hyper-V،VMware vSphere و Citrix XenServer وجود دارد. در اینصورت شما می­توانید بسته به نیاز و برنامه دلخواه خود بهترین پلتفرم را انتخاب و پیاده­سازی کنید.

بهترین مدل­های سرورهای ایسوس کدام­اند؟

همانطور که اعلام کردیم سرورهای ایسوس بهترین گزینه برای محیط های تجاری هستند و در مدل­های مختلف تولید و به بازار عرضه شده­اند. در ادامه برخی از بهترین و پرفروش­ترین مدل­های سرور ایسوس در ایران را بیان می­کنیم:

آنچه درباره سرورهای ایسوس آموختیم

در این مطلب با بیان ویژگی­های مختلف، مزایا و معرفی مدل­های مختلف سرورهای ایسوس به شما گفتیم که چرا سرورهای ایسوس بهترین گزینه برای محیط های تجاری هستند. سرور یکی از مهم­ترین ابزارها در هر سازمانی است و اگر به اشتباه خریداری شود هزینه­‌های زیادی را به شما تحمیل می­کند. پس باید قبل از خرید با کارشناسان فنی صحبت کرده و بهترین و مناسب­ترین مدل را انتخاب کنید. شرکت رهنمون فناوری اطلاعات بیش از 23 سال است که در زمینه فروش انواع سرورهای برند ایسوس فعالیت دارد و نمایندگان رسمی ASUS در ایران است که در سال 2017 گواهینامه  Gold Partner را از ایسوس دریافت کرده است.

برای خرید مطمئن سرورهای برند ایسوس می­توانید در این صفحه سفارش­تان را ثبت کنید یا با شماره 02189340  تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشاوره­های لازم برای خرید بهترین سرور ایسوس را به شما ارائه دهند.